Garanție și

Service

Bun venit la formularul nostru de Garanție și Service!

Apreciem faptul că ai ales produsele sau serviciile noastre și ne cerem scuze pentru orice inconveniență pe care ai întâmpinat-o.

Care sunt pașii procesului de Garanție și Service?

  1.  Veți completa cu atenție formularul de mai jos.
  2. După ce formularul ajunge la noi, vom transmite toate informațiile la producător.
  3. Dacă este cazul, se vor solicita poze / video suplimentare.
  4. Când vom primi răspunsul final de la producător, veți fi contactat telefonic de către un membru al echipei Grill Expert și vi se va comunica timpul estimat de livrare. 
În cazul service-ului sau pieselor de schimb solicitate în afara Garanției, vi se va comunica prețul și disponibilitatea piesei de care aveți nevoie. 
 

Condiții de Garanție

Toate produsele comercializate de către www.grill-expert.ro, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. În cazul vânzării unor produse utilizate sau cu defecte minore de fabricație (vizibile) sau produse expoziționale clientul va fi informat despre condițiile de garanție și returnare în momentul achziționării produsului. 

Garanția produselor se va valida pe baza facturii și seriei produsului (unde este cazul). 

Factura fiscală o veți găsi în format fizic în colet. La solicitarea clientului se poate emite și factura în format electronic. Aceasta poate fi folosită în contabilitate, având valoare fiscală, conform Legii privind înregistrarea operațiunilor comerciale prin mijloace electronice L260/2007.

Perioada de garanție este de 24 de luni  pentru persoane fizice. Unele produse pot avea garanție și de 10 ani oferită de producător.

Excepție de la garanție sunt produsele consumabile (ex. cărbuni și soluții de curățare și întreținere).

Produsele sunt destinate uzului casnic/domestic, cu excepția produselor destinate expres utilizării profesionale.

La primirea coletului clientul este obligat să verifice integritatea ambalajului. În cazul unor deteriorări ale ambalajului, clientul trebuie să contacteze Grill Expert și să refuze preluarea coletului cu mențiunea că ambalajul este deteriorat. La primire, cumpărătorul trebuie să verifice documentele de livrare (Certificat de garanție, Manual de montaj și exploatare, factură, chitanță de la curier).

Zgârieturi sau lovituri, rupturi ale elementelor demontabile, îndoiri sau fisuri care nu au fost aduse la cunoștință vânzătorului în momentul achiziționării, respetiv la primirea de la curier, nu mai intră în garanție și nu mai pot fi schimbate.

Deteriorările realizate în timpul exploatării sau exploatarea neadecvată a produselor vor duce la anularea garanției.

Pierderea certificatului de garanție duce la pierderea garanției. Ștergerea seriei (serial number S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției. Nu eliberăm duplicate pentru certificatul de garanție.

Lipsa accesoriilor care nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în momentul achiziționării sau a primirii coletului, nu constituie obiectul garanției. Acestea vor fi înlocuite contra cost de către centrele service autorizate.

Se pierde garanția în cazul în care: utilizatorul nu a respectat instrucțiunile de montaj și utilizare oferite de către producător, în cazul în care produsul s-a defectat din cauza expunerilor la calamități naturale, deteriorarea din cauza folosirii de improvizații sau încercarea de ajustări și modificări realizate de persoane neautorizate, schimbarea  stării originale a produsului, păstrarea acestuia în condiții improprii, expunerea la substanțe chimice.

Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului.

Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul într-o perioadă de maxim de 15 zile calendaristice, într-un termen stabilit de comun acord, cu excepția situației când această măsură este imposibilă (dacă în acest timp nu se pot asigura produse sau piese de schimb identice pentru înlocuire) sau disproporționată.

În cazul produselor neconforme, ne angajăm să încercăm mai întâi repararea produsului. Clientul nu este îndreptățit la despăgubiri sau penalități pentru produsele neconforme și prin plasarea comenzii declară că acceptă una din variantele propuse de către Grill Expert, acestea fiind: repararea produsului, înlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii produsului/produselor achiziționate în cazul lipsei de conformitate, aplicabile după caz. Produsele neconforme redevin proprietatea Grill Expert în situațiile în care nu pot fi reparate sau înlocuite.

Pentru a ne asigura că putem oferi cea mai bună experiență posibilă, am creat acest formular pentru a ne ajuta să înțelegem problema pe care o ai și pentru a începe procesul de remediere a acesteia cât mai rapid și eficient posibil.

Vă rugăm să completați toate câmpurile obligatorii cu atenție și cu informațiile corecte pentru a ne ajuta să identificăm problema și să găsim soluția optimă. Asigurați-vă că furnizați toate informațiile necesare despre produsul sau serviciul în cauză și detaliați cât mai mult posibil problema pe care o întâmpinați.

Vă mulțumim pentru timpul acordat și pentru încrederea acordată produselor sau serviciilor noastre. Echipa noastră va lua în considerare solicitarea dvs. și vă va contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a vă oferi asistență în rezolvarea problemei întâmpinate.

Formular de Garanție/Service

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.
Coș de cumpărături
Conectare

Nu există încă un cont?

Meniu
0 Lista de dorințe
2 Compară
0 produse Coș