
Toate produsele comercializate de către www.grill-expert.ro, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. În cazul vânzării unor produse utilizate sau cu defecte minore de fabricație (vizibile) sau produse expoziționale clientul va fi informat despre condițiile de garanție și returnare în momentul achziționării produsului.
Garanția produselor se va valida pe baza facturii și seriei produsului (unde este cazul).
Factura fiscală o veți găsi în format fizic în colet. La solicitarea clientului se poate emite și factura în format electronic. Aceasta poate fi folosită în contabilitate, având valoare fiscală, conform Legii privind înregistrarea operațiunilor comerciale prin mijloace electronice L260/2007.
Perioada de garanție este de 24 de luni pentru persoane fizice. Unele produse pot avea garanție și de 10 ani oferită de producător.
Excepție de la garanție sunt produsele consumabile (ex. cărbuni și soluții de curățare și întreținere).
Produsele sunt destinate uzului casnic/domestic, cu excepția produselor destinate expres utilizării profesionale.
La primirea coletului clientul este obligat să verifice integritatea ambalajului. În cazul unor deteriorări ale ambalajului, clientul trebuie să contacteze Grill Expert și să refuze preluarea coletului cu mențiunea că ambalajul este deteriorat. La primire, cumpărătorul trebuie să verifice documentele de livrare (Certificat de garanție, Manual de montaj și exploatare, factură, chitanță de la curier).
Zgârieturi sau lovituri, rupturi ale elementelor demontabile, îndoiri sau fisuri care nu au fost aduse la cunoștință vânzătorului în momentul achiziționării, respetiv la primirea de la curier, nu mai intră în garanție și nu mai pot fi schimbate.
Deteriorările realizate în timpul exploatării sau exploatarea neadecvată a produselor vor duce la anularea garanției.
Pierderea certificatului de garanție duce la pierderea garanției. Ștergerea seriei (serial number S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției. Nu eliberăm duplicate pentru certificatul de garanție.
Lipsa accesoriilor care nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în momentul achiziționării sau a primirii coletului, nu constituie obiectul garanției. Acestea vor fi înlocuite contra cost de către centrele service autorizate.
Se pierde garanția în cazul în care: utilizatorul nu a respectat instrucțiunile de montaj și utilizare oferite de către producător, în cazul în care produsul s-a defectat din cauza expunerilor la calamități naturale, deteriorarea din cauza folosirii de improvizații sau încercarea de ajustări și modificări realizate de persoane neautorizate, schimbarea stării originale a produsului, păstrarea acestuia în condiții improprii, expunerea la substanțe chimice.
Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului.
Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul într-o perioadă de maxim de 15 zile calendaristice, într-un termen stabilit de comun acord, cu excepția situației când această măsură este imposibilă (dacă în acest timp nu se pot asigura produse sau piese de schimb identice pentru înlocuire) sau disproporționată.
În cazul produselor neconforme, ne angajăm să încercăm mai întâi repararea produsului. Clientul nu este îndreptățit la despăgubiri sau penalități pentru produsele neconforme și prin plasarea comenzii declară că acceptă una din variantele propuse de către Grill Expert, acestea fiind: repararea produsului, înlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii produsului/produselor achiziționate în cazul lipsei de conformitate, aplicabile după caz. Produsele neconforme redevin proprietatea Grill Expert în situațiile în care nu pot fi reparate sau înlocuite.
Pentru a ne asigura că putem oferi cea mai bună experiență posibilă, am creat acest formular pentru a ne ajuta să înțelegem problema pe care o ai și pentru a începe procesul de remediere a acesteia cât mai rapid și eficient posibil.
Vă rugăm să completați toate câmpurile obligatorii cu atenție și cu informațiile corecte pentru a ne ajuta să identificăm problema și să găsim soluția optimă. Asigurați-vă că furnizați toate informațiile necesare despre produsul sau serviciul în cauză și detaliați cât mai mult posibil problema pe care o întâmpinați.
Vă mulțumim pentru timpul acordat și pentru încrederea acordată produselor sau serviciilor noastre. Echipa noastră va lua în considerare solicitarea dvs. și vă va contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a vă oferi asistență în rezolvarea problemei întâmpinate.
Formular de Garanție/Service
Adună puncte GRILL la fiecare comandă
Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 300 RON
Alege plata în rate la finalizarea comenzii
Livrare direct la EasyBox - Ridicare colet 24/7
2% reducere la plata cu CARDUL online
Adună puncte GRILL la fiecare comandă
Livrare GRATUITĂ peste 300 RON
Plata în rate la finalizarea comenzii
Livrare EasyBox - Ridicare colet 24/7
2% reducere la plata cu CARDUL
Nu există încă un cont?
Creați un cont