Livrarea

Care este termenul de livrare?

Livrarea produselor se realizează într-un interval  de 2-3 zile lucrătoare în cazul produselor aflate în stoc, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plată, termen de livrare, stocuri, prețuri) și/sau din momentul în care a fost făcută plata – în caz de plată anticipată (Ordin de plată, link de plată, plata cu cardul, avans).

În cazul produselor care NU se află în stoc, termenul de livrare este de aproximativ 7-21 de zile, dacă produsul se află în stocul furnizorului. Dacă produsul NU este nici în stocul furnizorului, termenul de livrare estimativ se va comunica telefonic și ulterior pe mail de către un reprezentant vânzări după plasarea comenzii.

E bine să știi că în perioada Black Friday sau de sărbători, termenul de livrare al comenzilor poate fi decalat și mai îndelungat față de cel de 2-3 zile, însă acesta nu va depăși termenul legal de livrare, de până la 30 zile de la data confirmării comenzii.

Cu toate că vom face tot posibilul ca produsele să ajungă în termenul cel mai scurt la dumneavostră, rețineți că termenele de livrare sunt estimări. Nu putem garanta că estimările nu vor fi afectate de probleme neprevăzute care afectează producatorul sau partenerii noștri de livrare. Dacă nu reușim să respectăm expedierea sau data livrării estimate, vă vom contacta cu o dată estimativă revizuită.

 

Ce se întâmplă dacă produsul nu este pe stoc?

În cazul produselor care NU se află în stoc, termenul de livrare este de 7-21 de zile, dacă produsul se află în stocul furnizorului. Dacă produsul NU este nici în stocul furnizorului, termenul de livrare estimativ se va comunica telefonic de către un reprezentant vânzări după plasarea comenzii.

Nu te îngrijora, ținem cont de precomenzi și vei fi notificat imediat ce produsul ajunge la noi!

Care sunt metodele de livrare?

Livrarea produselor se face la adresa menționată în formularul de comandă prin:

  • Fan Courier: pentru coletele sub 30 de kg
  • Sameday: pentru coletele solicitate la EasyBox și se încatrează în limita de 5 kg
  • Raben: pentru coletele peste 30 de kg care se vor transporta paletizatÎn acest caz, comanda va trebui achitată în avans, iar coletul va porni spre destinație după confirmarea plății.

Dacă ești din Cluj – Napoca, livrarea se va face de unul din colegii noștri, sau te așteptăm să ne faci o vizită și să ridici produsele din Showroom, Str. Ioan Zaicu, Nr.2. Livrările se pot face de luni până vineri, în intervalul 10:00 – 16:00!

Care sunt taxele de livrare?

Pentru produsele care vor fi ridicate personal de la sediul magazinului, nu se percepe nici un fel de taxă, așadar această metodă este Gratuită.

Pentru comenzile ce depășesc valoarea de 300 RON, transportul este Gratuit oriunde în țară.

Pentru comenzile sub 300 RON există mai multe variante de transport disponibile:

  • Livrarea prin curier (Fan Courier) taxa este de 20 RON.
  • Pentru livrare în Easy Box (SameDay) taxa de livrare este de 20 RON.

Verificarea produselor

La primirea coletului, vă rugăm să verificăți integritatea ambalajului. Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea și conținutul unor colete le puteți face în momentul livrării. Cereți curierului întocmirea unui  proces verbal de constatare sau refuzați integral coletul. Vă rugăm să ne contactați telefonic în cel mai scurt timp de la sesizare.

Sesizarea va trebui făcută în maximum 48 ore de la recepționare la adresa de e-mail [email protected] împreună cu informații despre comandă, starea produsului precum și poze cu produsul și ambalajul.

Vă rugăm să nu acceptăți de la transportator colete vizibil deteriorate sau sparte fără a anunța unul dintre operatorii noștri de vânzări.

ATENȚIE! Grătarele comercializate de grill-expert.ro necesită asamblare.

Colete la EasyBox

Dacă ați ales livrarea la EasyBox în cazul coletelor de dimensiuni reduse la ridicarea coletului plata se poate efectua cu un card bancar/ telefon. Ridicarea produselor se poate face în orice interval orar.

Vă informam că, dacă decideți să utilizați această metodă de livrare, comanda trebuie să respecte următoarele condiții:

  • Dimensiunile maxime acceptate ale coletului sunt 47 x 44 x 39
  • Greutatea maximă a coletului trebuie să fie 5 kg

Transport Paletizat

Vrem de fiecare dată ca produsul achiziționat de tine să ajungă în stare perfectă la destinație. De aceea în cazul comenzilor mari, de exemplu grătare de dimensiuni mari/grele, pentru a ne asigura că produsul ajunge în condiții optime la dumneavoastră vom alege transportul paletizat. Coletul va ajunge la dumneavoastră pe palet cu o mașină cu lift care va descărca grătarul dumneavoastră în siguranță. 

În acest caz plata numerar la livrare NU se va putea efectua deoarece transportatorii nu coletează numerar și avem rugămintea de a alege o altă metodă de plată (cu cardul sau transfer bancar)

Vă rugăm să VERIFICAȚI INTEGRITATEA coletului și a produselor în prezența curierului! Nu acceptăm reclamații ulterioare.

Coș de cumpărături
Autentificare

Nu ai inca un cont?

Meniu
0 Lista de dorințe
0 Compară
0 produse Coș