Termeni și condiții de utilizare servicii și produse comercializate de Grill Expert

  1. Declinarea responsabilității

Grill Expert SRL-D prin site-ul www.grill-expert.ro  își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziția Societății de către reprezentanții fiecărei mărci. Eforturi mari s-au depus pentru a minimaliza toate greșelile care pot apărea din editarea electronică sau manuală a informațiilor prezentate. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor sau a design-ului fără notificare prealabilă de către producători.

Grill Expert SRL-D nu poate garanta și nu își poate asuma răspunderea că informațiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neîntrerupte și fără erori. Vă rugăm să verificăți corectitudinea specificațiilor pe site-ul producătorului produsului dorit și dacă aveți nelămuriri vă rugăm să ne contactați.

Valoarea maximă a obligațiilor Societății față de orice client în cazul nelivrarii sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Societate de la clientul respectiv.

 

  1. Garanție și condiții de acordare a garanției, pierderea garanției

Perioada de garanție este de 12 luni pentru persoane juridice și 24 de luni  pentru persoane fizice. Unele produse pot avea garanție și de 10 ani oferită de producător.

Excepție de la garanție sunt produsele consumabile (ex. cărbuni și soluții de curățare și întreținere).

La primirea coletului clientul este obligat să verifice integritatea ambalajului. În cazul unor deteriorări ale ambalajului, clientul trebuie să contacteze Grill Expert și să refuze preluarea coletului cu mențiunea că ambalajul este deteriorat. La primire, cumpărătorul trebuie să verifice documentele de livrare (Certificat de garanție, Manual de montaj și exploatare, factură, chitanță de la curier).

Zgârieturi sau lovituri, rupturi ale elementelor demontabile, îndoiri sau fisuri care nu au fost aduse la cunoștință vânzătorului în momentul achiziționării, respetiv la primirea de la curier, nu mai întră în garanție și nu mai pot fi schimbate.

Deteriorările realizate în timpul exploatării sau exploatarea neadecvată a produselor vor duce la anularea garanției.

Pierderea certificatului de garanție duce la pierderea garanției. Ștergerea seriei (serial number S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției. Nu eliberăm duplicate pentru certificatul de garanție.

Lipsa accesoriilor care nu au fost aduse la cunostina vânzătorului în momentul achiziționării sau a primirii coletului, nu constituie obiectul garanției. Acestea vor fi înlocuite contra cost de către centrele service autorizate.

Se pierde garanția în cazul în care: utilizatorul nu a respectat instrucțiunile de montaj și utilizare oferite de către producător, în cazul în care produsul s-a defectat din cauza expunerilor la calamități naturale, deteriorarea din cauza folosirii de improvizații sau încercarea de ajustări și modificări realizate de persoane neautorizate, schimbarea  stării originale a produsului, păstrarea acestuia în condiții improprii, expunerea la substanțe chimice.

  1. Frauda

ORICE ÎNCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICĂ CONȚINUTUL SITE-ULUI grill-expert.ro SAU DE A AFECTA PERFORMANȚELE SERVERULUI PE CARE RULEAZĂ SITE-UL grill-expert.ro VA FI CONSIDERATĂ O TENTATIVĂ DE FRAUDARE A SITE-ULUI grill-expert.ro ȘI VA PUNE ÎN MIȘCARE CERCETAREA PENALĂ ÎMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) ÎNCERCAT ACEST FAPT.

  1. Litigii

Orice litigiu apărut între Clienți și Societate va fi rezolvat prin cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competență revine instanțelor de judecată competențe din România.

  1. Date personale

Informațiile utilizatorilor site-ului grill-expert.ro vor putea fi folosite numai pentru comunicări comerciale cu SC Grill Expert SRL sau cu partenerii acestuia.

Orice date specifice privitoare la situația și starea produselor se pot obține contactându-ne online sau prin email / telefon, la coordonatele cuprinse în prezentul site.

  1. Disponibilitatea și prețul produselor

Ofertele și produsele prezentate pe site-ul grill-expert.ro sunt disponibile în limita stocului.

Ofertele și prețurile sunt valabile maxim 12 ore. Prețurile produselor prezentate pe grill-expert.ro pot fi modificate fără o comunicare prealabilă.

SC Grill Expert SRL poate solicita clienților diferite sume cu titlu de avans în cazul produselor ce nu se află în stocul companiei. În situația în care clientul refuză achiziția produsului la livrarea acestuia, va pierde suma achitată.

Voucherele și alte modalități de fidelizare nu sunt transferabile și nu pot fi cumulate.

  1. Livrarea produselor

Livrarea produselor se realizează într-un interval minim de 24 ore și maxim 30 de zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, prețuri) și/sau din momentul în care a fost făcută plata – în caz de plata anticipată (Ordin de plata, plata cu cardul, avans).

Toate produsele sunt însoțite de certificat de garanție. Factură fiscală se va emite în format electronic și poate fi folosită în contabilitate, având valoare fiscală, conform Legii privind înregistrarea operațiunilor comerciale prin mijloace electronice L260/2007. La solicitarea clientului se poate emite factură și pe suport de hârtie. Facturile către persoanele fizice trebuie să aibă trecute codul numeric personal al clientului.

La primirea coletului, vă rugăm să verificăți integritatea ambalajului. Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea și conținutul unor colete le puteți face în momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare împreună cu curierul. În cazuri severe se poate refuză integral primirea și plata coletului și trebuie contactat SC Grill Expert SRL.

Orice mențiuni cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Toate constatările referitoare la integritatea coletului/coletelor se vor face în prezența agentului curierului prin întocmirea unui proces verbal constatator. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Termenul de livrare obișnuit al produselor cumpărate din magazinul nostru electronic este de 2-5 zile din momentul înregistrării comenzii. În condiții speciale SC Grill Expert SRL își asumă dreptul de a mări timpul de livrare, cu anunțarea în prealabil a persoanei care a efectuat comandă.

Va rugăm să nu acceptăți de la transportator colete vizibil deteriorate sau sparte, cu folia tăiată, ruptă sau inexistentă, fără a anunță unul dintre operatorii noștri de vânzări. Declinarea responsabilității de a verifica integritatea coletelor la recepție înainte de a semna pentru primirea lor poate conduce la situația de pierdere de garanției produselor.

Va rugăm să VERIFICAȚI INTEGRITATEA coletului și a produselor în prezența curierului! Nu acceptăm reclamații ulterioare.

  1. Modalitati de plata

Numerar la livrare – plata se realizează în numerar, în RON, direct la curier în momentul în care acesta ajunge cu coletul la adresa menționată.
Atenție!
Plata se realizează după ce coletul este verificat, dacă observați deteriorări ale ambalajului vă rugăm să nu plătiți și să ne contactați de urgență.
Transfer bancar – Efectuiază transferul bancar direct în contul nostru.
Contul IBAN este: RO48INGB0000999906100377
Banca ING Bank Cluj-Napoca
Beneficiar: Grill Expert SRL
Folosește numărul comenzii că referință, respectiv detalii de plata. Comandă va fi expediată după ce vom avea confirmarea plății. Această poate dura până la 2 zile lucrătoare, în funcție de banca dvs.

  1. Denunțarea unilaterală a contractului

Consumatorul are dreptul de a denunță unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Costurile de returnare a produselor vor cădea în sarcina consumatorului.

Termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă: pentru produse, de la dată primirii lor de către consumator, dacă au fost îndeplinite prevederile art. 9, OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță.

În cazul exercitării dreptului de denunțare unilaterală a contractului de către consumator, comerciantul are obligația să ramburseze sumele plătite de consumator. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 de zile de la dată denunțării contractului de către consumator. Cuantumul sumelor ce urmează să se returneze se stabilesc în funcție de starea produsului returnat, în urmă unei constatări.

Dacă produsul prezintă un defect și nu face obiectul garanției, consumatorul nu are dreptul de a denunță unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile.

  1. Returnarea produselor

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, conform art. 9, OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicită o taxa pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, la un service autorizat de către producător. Acesta clauză se aplică conf. art. 9, OUG 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.E. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile și consumabilele aferente, acestea să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum să nu fi fost modificat sau adăugate alte modificări produsului.

Conform art. 14 alin. (1), OUG 34/2014.

  1. Politică de returnare

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

SC Grill Expert SRL respectă legislația în domeniu cu privire la încheierea și executarea contractelor la distanță. Conform Ordonanței nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță:

“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.”

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalaj original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare a produselor vor cădea în sarcina consumatorului iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur. Rambursarea banilor se face numai în contul IBAN al clientului.
Nu se acceptă colete cu ramburs.

Toate produsele returnate trebuie să fie:

– într-o stare perfectă, fără urme de utilizare vizibile
– cu etichetele originale și în ambalajul original
– cu toate accesoriile aferente
– certificatul de garanție în original
– însoțite de cererea de returnare completată și semnată de către proprietarul produsului

NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri.

Consumabile (ex. kituri de curățare, cărbuni, etc.)

Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet este aplicată o etichetă care să conțină următoarele informații:

Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Destinatar: SC Grill Expert SRL
Adresa: Str. Ioan Zaicu Nr.2, Cluj Napoca, Romania
Telefon: (0745) 305 694

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut că și nou, ne rezervăm dreptul de a solicită o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului că second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom expedia produsul, pe cheltuiala acestuia, la un service autorizat. Această clauză se aplică conf. O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.U.G. 34/2014.

Costurile de transport retur produse vor fi suportate de către client.

Modelul de cerere tip pentru returnare produse:

====================================================================================

Denunțare contract / Returnare produs

Subsemnatul …………………..………………….., posesor al CI seria ………., nr. ………………….., emis de ………….………………….., la data de …………..……, cu domiciliul în localitatea ……….………………….., județ …………………………….., strada ………………………….., am cumpărat [bunul achiziționat / contractul cu nr.] …………………..…………………..…………………..………………………… în data de …….…………………..

Cu această ocazie, am achitat suma de ………………… lei pentru factura fiscală seria …… nr. …………………..

În baza dreptului de denunțare unilaterală a contractului prevăzut de O.U.G. 34/2014, doresc să returnez bunul achiziționat/să reziliez contractul și solicit returnarea sumelor plătite în contul bancar [precizează codul IBAN al contului unde vrei să încasezi banii]

Cont IBAN: ………………………………………………………..  Banca:……………………………..

Nume beneficiar: …………………………………………….

Data………………………………..                                                           Semnătură…………………………………..

=====================================================================================

Înlocuire sau retur bani

În funcție de opțiunea cumpărătorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către SC GRILL EXPER SRL în contul indicat la completarea formularului, dacă sunt îndeplinite toate condițiile.

Pentru orice alte detalii suplimentare: contact@grill-expert.ro

În momentul efectuării unei comenzi online, Clientul declară că a luat cunoștiință și este total de acord cu cele menționate mai sus.