fbpx

Termeni și Condiții

Termeni și condiții de utilizare servicii și produse comercializate de Grill Expert

Declinarea responsabilității

Grill Expert SRL prin site-ul www.grill-expert.ro  își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziția Societății de către reprezentanții fiecărei mărci. Eforturi mari s-au depus pentru a minimaliza toate greșelile care pot apărea din editarea electronică sau manuală a informațiilor prezentate. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor sau a design-ului fără notificare prealabilă de către producători.

Grill Expert SRL nu poate garanta și nu își poate asuma răspunderea că informațiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neîntrerupte și fără erori. Vă rugăm să verificăți corectitudinea specificațiilor pe site-ul producătorului produsului dorit și dacă aveți nelămuriri vă rugăm să ne contactați.

Valoarea maximă a obligațiilor Societății față de orice client în cazul nelivrarii sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Societate de la clientul respectiv.

Garanție și condiții de acordare a garanției, pierderea garanției

Perioada de garanție este de 12 luni pentru persoane juridice și 24 de luni  pentru persoane fizice. Unele produse pot avea garanție și de 10 ani oferită de producător.

Excepție de la garanție sunt produsele consumabile (ex. cărbuni și soluții de curățare și întreținere).

La primirea coletului clientul este obligat să verifice integritatea ambalajului. În cazul unor deteriorări ale ambalajului, clientul trebuie să contacteze Grill Expert și să refuze preluarea coletului cu mențiunea că ambalajul este deteriorat. La primire, cumpărătorul trebuie să verifice documentele de livrare (Certificat de garanție, Manual de montaj și exploatare, factură, chitanță de la curier).

Zgârieturi sau lovituri, rupturi ale elementelor demontabile, îndoiri sau fisuri care nu au fost aduse la cunoștință vânzătorului în momentul achiziționării, respetiv la primirea de la curier, nu mai întră în garanție și nu mai pot fi schimbate.

Deteriorările realizate în timpul exploatării sau exploatarea neadecvată a produselor vor duce la anularea garanției.

Pierderea certificatului de garanție duce la pierderea garanției. Ștergerea seriei (serial number S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției. Nu eliberăm duplicate pentru certificatul de garanție.

Lipsa accesoriilor care nu au fost aduse la cunostina vânzătorului în momentul achiziționării sau a primirii coletului, nu constituie obiectul garanției. Acestea vor fi înlocuite contra cost de către centrele service autorizate.

Se pierde garanția în cazul în care: utilizatorul nu a respectat instrucțiunile de montaj și utilizare oferite de către producător, în cazul în care produsul s-a defectat din cauza expunerilor la calamități naturale, deteriorarea din cauza folosirii de improvizații sau încercarea de ajustări și modificări realizate de persoane neautorizate, schimbarea  stării originale a produsului, păstrarea acestuia în condiții improprii, expunerea la substanțe chimice.

Frauda

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului grill-expert.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul grill-expert.ro va fi consierată o tentativă de fraudă a site-ului grill-expert.ro și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.

Litigii

Orice litigiu apărut între Clienți și Societate va fi rezolvat prin cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată competențe din România.

Date personale

Informațiile utilizatorilor site-ului grill-expert.ro vor putea fi folosite numai pentru comunicări comerciale cu SC Grill Expert SRL sau cu partenerii acestuia.

Orice date specifice privitoare la situația și starea produselor se pot obține contactându-ne online sau prin email / telefon, la coordonatele cuprinse în prezentul site.

Disponibilitatea și prețul produselor

Ofertele și produsele prezentate pe site-ul grill-expert.ro sunt disponibile în limita stocului.

Ofertele și prețurile sunt valabile maxim 12 ore. Prețurile produselor prezentate pe grill-expert.ro pot fi modificate fără o comunicare prealabilă.

SC Grill Expert SRL poate solicita clienților diferite sume cu titlu de avans în cazul produselor ce nu se află în stocul companiei. În situația în care clientul refuză achiziția produsului la livrarea acestuia, va pierde suma achitată.

Voucherele și alte modalități de fidelizare nu sunt transferabile și nu pot fi cumulate.

Livrarea produselor

Livrarea produselor se realizează într-un interval  de 2-3 zile lucrătoare în cazul produselor aflate în stoc, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plată, termen de livrare, stocuri, prețuri) și/sau din momentul în care a fost făcută plata – în caz de plată anticipată (Ordin de plată, link de plată, plata cu cardul, avans).

În cazul produselor care NU se află în stoc, termenul de livrare este de aproximativ 7-21 de zile, dacă produsul se află în stocul furnizorului. Dacă produsul NU este nici în stocul furnizorului, termenul de livrare estimativ se va comunica telefonic și ulterior pe mail de către un reprezentant vânzări după plasarea comenzii.

E bine să știi că în perioada Black Friday sau de sărbători, termenul de livrare al comenzilor poate fi decalat și mai îndelungat față de cel de 2-3 zile, însă acesta nu va depăși termenul legal de livrare, de până la 30 zile de la data confirmării comenzii.

Cu toate că vom face tot posibilul ca produsele să ajungă în termenul cel mai scurt la dumneavostră, rețineți că termenele de livrare sunt estimări. Nu putem garanta că estimările nu vor fi afectate de probleme neprevăzute care afectează producatorul sau partenerii noștri de livrare. Dacă nu reușim să respectăm expedierea sau data livrării estimate, vă vom contacta cu o dată estimativă revizuită.

În cazul produselor care NU se află în stoc, termenul de livrare este de 7-21 de zile, dacă produsul se află în stocul furnizorului. Dacă produsul NU este nici în stocul furnizorului, termenul de livrare estimativ se va comunica telefonic de către un reprezentant vânzări după plasarea comenzii.

Nu te îngrijora, ținem cont de precomenzi și vei fi notificat imediat ce produsul ajunge la noi!

Care sunt metodele de livrare?

Livrarea produselor se face la adresa menționată în formularul de comandă prin:

  • Fan Courier: pentru coletele sub 30 de kg
  • Sameday: pentru coletele solicitate la EasyBox și se încatrează în limita de 5 kg
  • Raben: pentru coletele peste 30 de kg care se vor transporta paletizat. În acest caz, comanda va trebui achitată în avans, iar coletul va porni spre destinație după confirmarea plății.

Dacă ești din Cluj – Napoca, livrarea se va face de unul din colegii noștri, sau te așteptăm să ne faci o vizită și să ridici produsele din Showroom, Str. Ioan Zaicu, Nr.2.

Care sunt taxele de livrare?

Pentru produsele care vor fi ridicate personal de la sediul magazinului, nu se percepe nici un fel de taxă, așadar această metodă este Gratuită.

Pentru comenzile ce depășesc valoarea de 300 RON, transportul este Gratuit oriunde în țară.

Pentru comenzile sub 300 RON există mai multe variante de transport disponibile:

  • Livrarea prin curier (Fan Courier) taxa este de 20 RON.
  • Pentru livrare în Easy Box (SameDay) taxa de livrare este de 20 RON.
Verificarea produselor

La primirea coletului, vă rugăm să verificăți integritatea ambalajului. Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea și conținutul unor colete le puteți face în momentul livrării. Cereți curierului întocmirea unui  proces verbal de constatare sau refuzați integral coletul. Vă rugăm să ne contactați telefonic în cel mai scurt timp de la sesizare.

Sesizarea va trebui făcută în maximum 48 ore de la recepționare la adresa de e-mail [email protected] împreună cu informații despre comandă, starea produsului precum și poze cu produsul și ambalajul.

Vă rugăm să nu acceptăți de la transportator colete vizibil deteriorate sau sparte fără a anunța unul dintre operatorii noștri de vânzări.

Modalități de plată

Numerar la livrare

Plata se realizează în numerar, în RON, direct la curier în momentul în care acesta ajunge cu coletul la adresa menționată. 

În cazul în care ai ales “Numerar la livrare/ card bancar la EasyBox” ai posibilitatea de a plăti cash sau cu cardul direct la curier.

Atenție!
Plata se realizează după ce coletul este verificat, dacă observați deteriorări ale ambalajului vă rugăm să nu plătiți și să ne contactați de urgență.

Transfer bancar

Efectuează transferul bancar direct în contul nostru. După alegerea produselor și finalizarea comenzii poți alege varianta de plată prin transfer bancar.

Contul IBAN: RO48INGB0000999906100377
Banca ING Bank Cluj-Napoca
Beneficiar: Grill Expert SRL

Contul IBAN: RO91BTRLRONCRT0CH4538001
Banca Transilvania Cluj-Napoca
Beneficiar: Grill Expert SRL

Folosește numărul comenzii ca referință, respectiv detalii de plată. Comanda va fi expediată după ce vom avea confirmarea plății. Această poate dura până la 2 zile lucrătoare, în funcție de banca dvs. Pentru o livrare mai rapidă aștepăm confirmarea plății direct pe e-mail sau WhatssApp la numarul 0744 605 010.

Plata online cu cardul

Plată online securizată prin MobilPay.ro

După completarea datelor, aveți optiunea de a realiza plata cumpărăturilor online, trebuie doar să aveți un card valid și să selectați plata cu cardul, apoi veți fi redirecționat către parneterul nostru mobilpay.ro unde se poate realiza plata într-un mod securizat. Pentru plata cu cardul online la finalizarea comenzii vei avea un discount de 2% la întreg coșul de cumpărături!

Grill Expert îți oferă posibilitatea de a plăti comenzile prin intermediul unui simplu link de plată. Cu doar câteva click-uri, poți finaliza tranzacția fără a fi nevoie să te deplasezi sau să utilizezi metode de plată tradiționale, oferindu-ți astfel o experiență convenabilă și sigură.

Plata în rate cu MobilPay sau TBI Bank
MobilPay

Veți putea alege în câte rate să plătiți, doar dacă alegeți metoda de plata MobilPay – securizat și doar după introducerea numărului de card și datele cardului în interfața de plată MobilPay.

În momentul introducerii datelor va apărea opțiunea de rate, dacă cardul dvs. permite acest lucru, respectiv daca aveți card de credit sau de cumpărături. Plata se va face în condiții de deplină securitate, prin intermediul procesatorului de plăți Netopia – MobilPay.ro.

În cazul în care nu vă apare opțiunea de rate, va trebui să contactați banca emitentă a cardului dvs. pentru informații suplimentare.

Puteți folosi o varietate de carduri dedicate plății în rate egale fără dobânda:

  • Card Avantaj, primul card de credit în lei emis sub sigla MasterCard de către Credit Europe Bank
  • Bonus Card, emis de Garanti BBVA
  • Star Card, emis de Banca Transilvania
  • cardurile de cumpărături de la Alpha Bank
TBI Bank

TBI Bank – credit instant 100% online pentru persoane fizice

Alături de TBI Bank am implementat un sistem de finanțare direct din coșul de cumpărături, care îți permite să platești în rate, fără drumuri la bancă. E nevoie doar să ai la îndemână cartea de identitate și să deții o sursă de venit înregistrată la ANAF (inclusiv daca esti PFA/PFI/ Întreprindere Individuală, Cabinet Medical Individual, Cabinet Avocat etc).

La accesarea primei finanțări, costul creditului include taxa de acordare de 100 lei (la opțiunea de 12 rate fără dobândă) sau 95 de lei (la opțiunea pentru mai mult de 12 rate, cu 1% dobândă/lună), asigurarea de viață și șomaj și un comision de administrare de 5 lei/lună.

Selectează metoda de plata TBI Bank – credit online 12 rate, 0% dobândă și vei fi redirecționat către tbibank.ro pentru finalizarea comenzii.

Dosarul tău va intra în analiză, urmând să primești confirmarea aprobării sau nu a creditului prin email. Comanda ta va fi expediată doar după primirea de catre echipa Grill Expert a emailului de confirmare a aprobarii creditului din partea TBI.

Mai multe informații aici!

Returnarea produselor

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, conform art. 9, OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul unilateral de a refuza returul. Acesta clauză se aplică conf. art. 9, OUG 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.E. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile și consumabilele aferente, acestea să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum să nu fi fost modificat sau adăugate alte modificări produsului.

Conform art. 14 alin. (1), OUG 34/2014.

Politică de returnare

Înainte de a efectua un retur, vă rugăm să ne contactați telefonic și pe mail.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

SC Grill Expert SRL respectă legislația în domeniu cu privire la încheierea și executarea contractelor la distanță. Conform Ordonanței nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță:

“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.”

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalaj original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare a produselor vor cădea în sarcina consumatorului iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur. Rambursarea banilor se face numai în contul IBAN al clientului.
Nu se acceptă colete cu ramburs.

Toate produsele returnate trebuie să fie:

  • într-o stare perfectă, fără urme de utilizare
  • cu etichetele originale și în ambalajul original
  • cu toate accesoriile aferente
Produsele care reprezintă o comandă specială (produse personalizate) nu se pot returna.
NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
  • Produse care prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, sau deteriorare prin manipulare, asamblare, montare, dezasamblare sau ardere, sau are accesorii lipsă.
  • Consumabile (ex. kituri de curățare, cărbuni, etc.)Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății și din motive de igienă sau care au fost desigilate de cumparator (ex. condimente, carne, produse alimentare)
  • Produse personalizate (ex. bucătării extrioare aduse la comandă)

Conform legislației în vigoare (Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor ı̂n cadrul contractelor ı̂ncheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative – art. 3 alin. 3 lit. i) și Directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art. 3, alin. 2) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliul consumatorului, la reședința acestuia sau la locul său de muncă prin distribuitori stabili nu pot fi denunțate unilateral. Produsele primite nu mai pot fi returnate. 

Înainte de a trimite produsul

Vă rugăm să vă asigurați că pe colet este aplicată o etichetă care să conțină următoarele informații:

Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Destinatar: SC Grill Expert SRL
Adresa: Str. Ioan Zaicu Nr.2, Cluj Napoca, Romania
Telefon: (0744) 605 010

Costurile de transport retur produse vor fi suportate de către client.


Înlocuire sau restituire bani

În funcție de opțiunea cumpărătorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului de către SC GRILL EXPERT SRL în contul tău, dacă sunt îndeplinite toate condițiile.

Grill Expert va returna banii achitați de cumpărător prin virament bancar, din contul Grill Expert în contul clientului. Pentru restituirea contravalorii produselor returnate avem nevoie de contul dumneavoastră bancar.

Pentru orice alte detalii suplimentare: [email protected] / +4 (0745) 305 694

În momentul efectuării unei comenzi online, Clientul declară că a luat cunoștiință și este total de acord cu cele menționate mai sus.

Coș de cumpărături
Autentificare

Nu ai inca un cont?

Folosim cookie-uri pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine cum este utilizat site-ul. Continuând să utilizați acest site, sunteți de acord cu această politică.

Meniu
0 Lista de dorințe
0 Compară
0 produse Coș